Rautalankapori juhlii!

Arvoisat Rautankaporin lukijat,

Rautalankapori on puujalkaisen arkihuumorin ja suomalaisen kulttuurin nöyränä palvelijana saavuttanut merkittävän virstanpylvään, sillä Rautalankapori-sivusto on ylittänyt 6 miljoonan katselukerran rajan. Suomen väkiluvun ollessa noin 5,5 miljoonaa tarkoittaa näiden suhdeluku sitä, että keskimäärin jokainen suomalainen henkilö on käynyt kertaalleen Rautalankaporissa.

Kuuden miljoonan käyntikerran juhlistamiseksi Rautalankapori on laatinut kuuden kuva-arvoituksen sarjan, jonka kuvat liittyvät klassisiin Fingepori-strippeihin. Pääset kuva-arvoituksiin tästä tai sivun yläosan "Mikä strippi? -visailu" linkistä.

Pystytkö ratkaisemaan kaikki arvoitukset? Lähetä haaste myös Fingerporia tunteville kavereillesi!

5 kommenttia:

  1. Ja mainoksiakin ihan kivasti.

    Jos se ois vaikkapa 0,1e näyttöä kohden, tekisi toi 600.000€ 8 vuodessa, eli 75.000€ vuodessa, eli 6200€ kuukaudessa...

    Eli jatka samaa tahtia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viedään laskeminen pidemmälle.

      Julkaisuja täällä tehtynä 2568 kappaletta, kunnioitettava määrä

      Jos yhden kirjoittamiseen menee 5 minuttia, tekee se työajaksi 214 tuntia

      Kun jaetaan tuo OLETETTU mainostulo tuntien määrällä, saadaan tuntipalkaksi 2800€

      Olettaen siis että yksi näyttökerta toisi yhteensä mainostuloja sen 0,10€

      Mutta ei kannata kadehtia silti

      Poista
    2. Kovaa on kateus edelleen, gary. Mikset laita pystyyn kilpailevaa sivustoa, onhan se nähty, että sinun selityksesi herättävät huomattavasti enemmän keskustelua.

      Poista
    3. Vieläkö on kävijöitä, jotka eivät tiedä kyseessä olevan markkinointi. Kuten sanottua niin eniten kerää kävijöitä nämä markkinointikommentit, joilla tyylikkään raikkaalla tavalla provosoidaan kävijöitä kirjaamaan käsityksensä selityksistä.

      Poista
  2. Silti kuitenkin kävijämäärät kuukaudessa on tippunut vuoden aikana 80.000->60.000

    Mistä se sitten mahtaa johtua?

    VastaaPoista

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.