Asiakaspalvelussa oli ruuhkaa - Fingerpori rautalangasta 21.5.2022

 

Normaalissa maailmassa on tavallista, että pankin asiakaspalvelussa on ruuhkaa ja asiakaspalvelua saa jonottaa kauan. Päivän stripissä nähdään kuitenkin päinvastainen tilanne Fingerporin rinnakkaisulottuvuudessa, jossa asiakaspalvelun ruuhkautuminen on niin harvinainen tilanne, että siitä tehdään päivän pääuutinen. Strippi 4663.

8 kommenttia:

  1. Itse näen tuon enemmänkin irvailuna iltapäivälehtien sensaationhakuiselle klikkiuutisoinnille, josta samalla puuttuu kaikki informaatio. Olen kyllä samaa mieltä 9.10:n kanssa, että eipä ollut tänään kaksinen strippi.

    Hieman asiaa sivuten, vieläkin harmittaa etten kerännyt riittävästi rohkeutta varastaakseni iltapäivälehtien lööppejä eräänä elokuisena päivänä 1991. Seuraavat lööppiotsikot ulkomuistista:
    - Iltalehti: Tiinan suora tilitys: Mattikin joi viinaa!
    - Ilta-Sanomat: Neuvostoliitossa vallankaappaus!

    VastaaPoista
  2. Tulkitsen tämän stripin niin, että Jarla viittaa tällä siihen, että sensaatiohakuinen media tekee toisinaan todella isot ja liioitellut otsikot tapahtumista, jotka eivät sinällään olisi edes uutisoimisen arvoisia. Tätähän tapahtuu ihan oikeasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin ekana ajattelin että tämä liittyy turhien asioiden uutisointiin oikeiden uutisten puuttuessa mutta se idea on jo käytetty tässä https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/eeecfb1c20d84e45b18121771ce720d8.jpg

      Poista
  3. Itse tulkitsin niin, että asiakaspalvelu on tässä kuten Heimon sanomalehti, mennneisyyttä. Asiakas on mennyt pankkikonttoriin, jossa ei saanut nopeaa palvelua ruuhkan takia. Ja sehän on ihmeellistä, koska juuri kukaan ei enää käy pankkikonttorissa fyysisesti. - Eikä lue sanomalehtiä :)

    VastaaPoista
  4. Itse näen asian niin, että asiakaspalvelussa "oli" ruuhkaa eli asiakaspalvelijoita oli liikaa asiakasta kohden. Ikään kuin käänteisesti.

    VastaaPoista
  5. Minä taas näen tuon niin, että ruuhkaton asiakaspalvelu on lööpin arvoinen erikoistapaus. :)

    VastaaPoista
  6. Aspassa työskennelleenä tulee mieleen tästä suht yleinen tapaus asiakastyypistä joka uhkailee viedä asian iltalehdistölle tai someen kun eivät saa tahtoaan läpi.

    VastaaPoista

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.